SYYSKOKOUS 22.10.2017 HELSINGISSÄ

Suomen Kääpiöpinserit ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään sunnuntaina 22.10.2017 klo 12.00 Haagan VPK:n juhlasalissa, os. Kylänevankuja 5, Helsinki. Valtakirjojen tarkistus 11.30-11.55.

Kokouksessa käsitellään yhdistyksen säännöissä § 13 määräämät syyskokousasiat.

Kokouspaikkana on Haagan VPK:n talo, joka on punainen lautaverhoiltu talo Kylänevankujan laidassa. HUOM! Kiinteistön pihaan ei saa pysäköidä, mutta Kylänevankujalle voi pysäköidä tien molemmin puolin. Paikalle pääsee U & P lähijunilla sekä HSL busseilla 40, 63 ja 218 jotka lähtevät Helsingin päärautatieasemalta. Täältä löydät tarkemmat haku/reittiohjeet julkiselle liikenteelle.

Valtakirjapohja löytyy täältä. Voitte halutessanne käyttää myös omaa valtakirjaa.

Erikoisnäyttelyn jälkeen pidetyssä 20-vuotisjuhlassa päästiin palkitsemaan osa kutsutuista aktiivisista yhdistystoimijoista ja/tai Vuolasvirta-kasvattajista, syyskokouksessa palkitaan ne jotka pääsevät nyt paikalle. Kokouksessa kahvitarjoilu!

JÄSENMAKSU 2018

Vuoden 2018 jäsenmaksut lähetetään postitse!

Jäsenmaksulaskut vuodelle 2018 lähetetään entiseen tapaan postitse alkuvuodesta. Kokeilu Snautseri-Pinseri-lehden takakannessa olevista maksutiedoista päättyy kannattamattomana. Muistathan maksaa jäsenmaksusi ajoissa eräpäivään mennessä, uudelleen yhdistyksen liittyminen maksaa aina +5€ liittymismaksua.

20-VUOTISJUHLAJULKAISU

Yhdistyksen 20-vuotistaipaleen kunniaksi tulosjulkaisun yhteydessä julkaistaan juhlajulkaisu, johon kootaan valionarvon saavuttaneita koiria vuosilta 1997-2017. Jos koirasi on saavuttanut 1.1.1997 jälkeen minkä tahansa lajin valionarvoja, voit toimittaa koiran tiedot (nimi, syntymäaika, rekisterinumero, isä, emä), kuvan ja kaikki viimeisimmät SKL vahvistamat tittelit sähköpostitse osoitteeseen skpin.sihteeri (at) gmail.com Kuva mielellään mahdollisimman isona tiedostona laadun säilyttämiseksi. Valioituneiden koirien tiedot on toimitettava 31.12.2017 mennessä. Juhlajulkaisu valmistuu kevään 2018 aikana."

PATOLOGINEN TUTKIMUS

Yhdistys tukee terveen, yllättäen kuolleen, alle 8-vuotiaan (alaikäraja 7 vkoa) koiran patologista tutkimusta maksamalla tutkimuksen kokonaisuudessaan. Maksu suoritetaan ruumiinavauspöytäkirjaa sekä maksukuittia vastaan. Patologisen tutkimuksen tulosten tulee olla yhdistyksen käytössä. Kuolinsyytutkimus suositellaan tehtävän Helsingin Yliopiston patologian laitoksella mahdollisimman kattavan raportin aikaansaamiseksi. Lisätietoja ruumiin lähetys-/pakkausohjeista saat Pieneläinsairaalan ajanvarausnumerosta, puh. 02941 57201.  Yhdistys ei korvaa koiran mahdollisia tuhkauskuluja, mutta korvaa toimituskulut kokonaisuudessaan.

Kuolinsyyn selvitys on tarpeen, kun koira kuolee yllättäen ilman selitystä. On myös mahdollista, että koiran epäillään sairastaneen jotain perinnöllistä sairautta, joka voidaan varmistaa vain kuoleman jälkeisessä patologin tutkimuksessa. Epäselvien kuolemantapausten selvitys palvelee sekä koiran omistajaa, kasvattajaa ja mahdollisesti myös koko rotua.

Tutkimuksen tukeminen kokonaisuudessaan on voimassa vuoden 2019 loppuun.
Korvaukset rahastonhoitajalta maksukuittia vastaan. Ruumiinavauspöytäkirjan kopio tulee toimittaa yhdistyksen jalostustoimikunnalle. Lisätiedot tarvittaessa: jalostus(at)skpin.com

JÄSENMAKSUT 2017

HUOMIO! Muutos jäsenmaksujen laskutuksessa kuten Snautseri-Pinseri-lehdessä 4/2016 tiedotettiin, yhdistys luopuu kustannussyistä erillisten jäsenkirjeiden postituksesta. Tästä johtuen muista maksaa jäsenmaksusi 31.3.2017 mennessä.

TILINUMERO: FI 18 5169 0920 0120 81
SAAJA: Suomen Kääpiöpinserit Ry
SUMMA & VIITE: Jäsenmaksusi summan sekä viitteen löydät lehden takakannesta, oman osoitteesi oikealta puolelta.

Epäselvissä tapauksissa ota yhteyttä jäsensihteeriin jari.kuronen(at)gmail.com

SILMÄTARKASTUSTUKI 2017

Suomen Kääpiöpinserit ry kannustaa tarkistuttamaan iäkkäämpien koirien silmiä. Hallituksen päätöksellä on päätetty jatkaa silmätarkistustuen maksamista ainakin vielä vuoden 2017 loppuun.

Yhdistys tukee jäsentensä omistamien kuusi (6) vuotta täyttäneiden koirien 1.1.2017 - 31.12.2017 välisenä aikana tehtyjä silmäpeilauksia 20€. Tukea maksetaan kyseisenä ajankohtana yhden kerran / koira.

Korvaukset saa rahastonhoitajalta kuittikopiota ja tarkastuskaavaketta (kopio) vastaan ja ne tulee toimittaa joko sähköpostilla tai kirjepostitse rahastonhoitajalle.