OSALLISTU VUODEN KÄÄPIÖPINSERI 2018 -KILPAILUUN!!!

OSALLISTU VUODEN KÄÄPIÖPINSERI 2018 -KILPAILUUN!

Kilpailussa mukana seuraavat kategoriat:

• Vuoden Kääpiöpinseri
  • Vuoden Veteraani
  • Vuoden Pentu
  • Vuoden Kasvattaja
  • Vuoden Agilitykääpiöpinseri
  • Vuoden Agilitytulokas
  • Vuoden Rally-toko -kääpiöpinseri
  • Vuoden Rally-toko -tulokas
  • Vuoden Toko-kääpiöpinseri
  • Vuoden Toko -tulokas
  • Muut viralliset koemuodot

Kilpailun säännöt näyttelyiden osalta löytyvät täältä.
Agilityn, rally-tokon, tokon ja muiden koemuotojen osalta säännöt löytävät täältä. Agilityn, tokon, rally-tokon ja muiden koemuotojen kilpailulomakkeet löytävät lomakkeet -välilehdeltä.

Tulokset tulee toimittaa 15.1.2019 mennessä.

Vuoden Kääpiöpinseri ja Vuoden Veteraani -kilpailujen pisteitä ei lasketa yhdistyksen toimesta automaattisesti vuoden 2018 osalta!

Pyydämme myös ilmoittamaan ne näyttelyt mistä pisteet on laskettu kilpailuun!

VUODEN KÄÄPIÖPINSERI, VETERAANI, PENTU JA KASVATTAJAKISOJEN TULOKSET  TOIMITETAAN SÄHKÖPOSTITSE:

jari.kuronen (at) gmail. com

AGILITYN, TOKON, RALLYTOKON ja MUIDEN KOEMUOTOJEN OSALTA TULOKSET TOIMITETAAN SÄHKÖPOSTITSE:

skpin.sihteeri (at) gmail. com

Kasvattajakilpailuun pyydämme ilmoittamaan kasvattajaryhmien sijoitukset (myös 2 KP jne.) Laittakaa ilmoittautumisen mukana kasvattajaluokan arvostelukaavakkeet, mikäli mahdollista.

Vuoden Pentu -kilpailuun Laittakaa vapaamuotoisen kilpailuun ilmoittautumisen mukana pentunäyttelyn arvostelukaavakkeet, mikäli mahdollista.

1/19 SNAUTSERI-PINSERI -LEHDEN AINEISTOPÄIVÄ

Vuoden ensimmäisen Snautseri-Pinseri -lehden aineistopäivä

Lehteen halutut aineistot palstapitäjälle 22.12.2018 ja päätoimittajalle 29.12.2018 mennessä.

Yhteystiedot löytyvät lehden kotisivuilta: https://www.snautseripinserilehti.com/3

Lehdessä 1/2019 julakistaan vuoden 2018 aikana saavutetut tittelit.

Aineisto tulee toimittaa osoitteeseen toimitus (at) snautseripinserilehti.com

AGLITYN SM-KISOIHIN VANTAALLE 16.-17.6.2018.

SKPIN ry kokoaa joukkueen agilityn SM-kisoihin. Kisat järjestetään tänä vuonna Vantaalla 16.—17.6.2018.

EDIT: SM joukkuehakuun ei valitettavasti saatu joukkuetta kasaan, koska ei ollut riittävästi hakijoita, mutta ONNEA ja MENESTYSTÄ kaikille SM-kisoihin lähteville kääpiöpinsereille!!!!

Joukkueeseen valitaan neljä koiraa ja yksi varakoira. Yhdistys maksaa joukkueen osallistumismaksun.

Ilmoittautumiset 1.6. mennessä: skpin.sihteeri (at) gmail.com

Ilmoitathan koiran ohjaajan tiedot sekä koiran tiedot (virallinen nimi, kutsumanimi, rek.nro).

Joukkueeseen valittavien koirien tulee kilpailla 3-luokassa. Vuonna 2018 joukkuekilpailussa kilpaillaan vain FCI-kokoluokissa. Lisenssiehtojen mukaisesti kilpailulisenssin haltija voi poikkeuksellisesti edustaa toista SAGIn jäsenseuraa, jonka jäseneksi hän kuuluu, mikäli lisenssinhaltijan oma seura on antanut siihen kirjallisen luvan. Edustuspoikkeuslupa on toimitettava kilpailunjärjestäjän ilmoittamalla tavalla kilpailunjärjestäjälle ennen kilpailuja.

Lisätietoja SM-kilpailuja koskien järjestäjän sivuilta: https://arvokisat.wordpress.com/home/sm-kilpailut

EU:N TIETOSUOJA-ASETUS ASTUI VOIMAAN

EU:n tietosuoja-asetus astui voimaan 25.5.2018

Euroopan unionin tietosuoja-asetus 2016/679 (GDPR) astui voimaan 25.5.2018. Asetuksen tarkoituksena on esimerkiksi parantaa luonnollisten henkilöiden perusoikeuksia ja -vapauksia sekä oikeutta henkilötietojen suojaan.

Asetuksen myötä Suomen Kääpiöpinserit ry on päivittänyt tietosuojalausekkeensa, löydät sen kokonaisuudessaan osoitteesta http://skpin.com/pdf/Rekisteriseloste_2018.pdf

Tietosuojalausekkeesta selviää esimerkiksi millä perustein SKPIN ry käsittelee ja tallentaa henkilötietoja, miten tietoja luovutetaan kolmansille osapuolille ja miten tietojen tarkastus- tai poistopyyntö tehdään.

Lisätiedot ja kysymykset SKPIN ry:n henkilötietojen käsittelyä koskevissa asioissa pyydämme osoittamaan jäsensihteerin sähköpostiin, jonka löydät kotisivuiltammewww.skpin.com.

Lisätietoja ja linkkejä GDPR:stä:

Arjen tietosuoja https://arjentietosuoja.fi/fi/#/front

EU yleinen tietosuoja-asetus http://www.privacy-regulation.eu/fi/index.htm

Tietosuojavaltuutettu https://tietosuoja.fi/fi/organisaatiot

VUODEN KÄÄPIÖPINSERI- KILPAILUN SÄÄNNÖT 2017

Vuoden Kääpiöpinserikilpailun 2017 pisteet lasketaan ilman erikoisnäyttelyn BIS -pisteitä, sääntöjen mukaan. BIS -pisteiden lisäämisestä ei oltu tehty hallituksessa virallista päätöstä 2017, eikä tiedotettu jäsenistöä yhdistyksen virallisissa tiedotteissa. Yksittäinen kommentti asiasta meni väärinymmärryksen takia yhteen Facebookin kommenttiketjuun. Asiaa mietittiin alkuvuodesta 2017, mutta siitä luovuttiin sillä BIS-pisteiden jakaminen yhden rodun erikoisnäyttelyssä olisi vaatinut sääntömuutoksen mihin ei pelkästään BIS-pisteiden ja yhden näyttelyn takia haluttu lähteä.

Pyydämme anteeksi aiheuttamaamme sekaannusta ja mielipihaa mikä tästä on noussut.

Yhteistyöterveisin, SKPIN Hallitus

PENTUOPPAAT

PENTUOPPAITA jälleen saatavana!

Saimme painosta hetki sitten viestin, että uusi erä on noudettavissa, joten voimme iloksemme ilmoittaa, että nyt voimme jälleen vastaanottaa pentuopas -tilauksia. Tilaukset tulee tehdä suoraan sihteerillemme s-postiosoitteeseen skpin.sihteeri (at) gmail.com / Linda Laurikainen. Ilmoittakaa tilauksenne yhteydessä maksajan yhteystiedot (nimi, puhelinnumero, osoite) sekä kappalemäärä montako pentuopasta tilaatte.

Hinta pentuoppaalle on 2€/kpl plus postikulut.

Pentuopas

KUVIA KAIVATAAN JUHLAJULKAISUUN

JUHLAJULKAISUUN kaivataan edelleen kuvia!

Jos koirasi on saavuttanut minkä tahansa lajin valionarvon 1.1.1997-31.12.2016 välisenä aikana, toimitathan koiran kuvan ja kuvan ottajan nimen sihteerin sähköpostiin osoitteeseen: skpin.sihteeri (at) gmail.com

Muut tiedot valikoirista on jo kerätty. Kuvia toivotaan toimitettavan mahdollisimman pian.

VUODEN KÄÄPIÖPINSERI- KILPAILUN SÄÄNNÖT

20.5.2016 071 mk 400

Yhdistyksen hallitus on kokouksessaan 1/2018 hyväksynyt uudet Vuoden Kääpiöpinseri -kilpailun säännöt ja toko rotumestaruuskisan säännöt vastaamaan uusia näyttely-, agility- ja tokosääntöjä. Säännöt astuvat voimaan heti ja vuoden 2018 koirakilpailut käydään niillä.

Päivitetyt säännöt näyttelyiden osalta löydät täältä ja koemuotojen osalta täältä.

Vuoden 2017 säännöt ->

Kilpailun säännöt näyttelyiden osalta löytyvät täältä.

Agilityn, rally-tokon, tokon ja muiden koemuotojen osalta säännöt löytävät täältä. Agilityn, tokon, rally-tokon ja muiden koemuotojen kilpailulomakkeet löytävät lomakkeet -välilehdeltä.

Näyttelyiden osalta pisteet tulee jokaisen omistajan laskea itse. Pisteet lasketaan Kennelliiton jalostustietojärjestelmässä tai Showlinkin tulospalvelussa ilmoitettujen tulosten perusteella, ainoastaan kotimaisista näyttelyistä. Vuoden Pentu -kilpailun osalta kopiot arvostelukaavakkeista tulee toimittaa yhdistykselle kilpailulomakkeen mukana erikseen ilmoitettuun päivämäärään mennessä. Vuoden pentu -kilpailuun osallistuminen ei estä koiraa osallistumasta myös Vuoden Kääpiöpinseri -kilpailuun, jos koira saman kalenterivuoden aikana täyttää yhdeksän kuukautta ja siirtyy virallisiin näyttelyluokkiin. Erikoisnäyttelyjen osalta BIS -sijoituksien pisteet lasketaan mukaan vain, mikäli erikoisnäyttelyssä on ollut kääpiöpinserien lisäksi yksi tai useampi snautseri-pinserirotu.

Pyydämme myös ilmoittamaan ne näyttelyt mistä pisteet on laskettu kilpailuun!