VUODEN KÄÄPIÖPINSERI- KILPAILUN SÄÄNNÖT

20.5.2016 071 mk 400

Yhdistyksen hallitus on kokouksessaan 1/2018 hyväksynyt uudet Vuoden Kääpiöpinseri -kilpailun säännöt ja toko rotumestaruuskisan säännöt vastaamaan uusia näyttely-, agility- ja tokosääntöjä. Säännöt astuvat voimaan heti ja vuoden 2018 koirakilpailut käydään niillä.

Päivitetyt säännöt näyttelyiden osalta löydät täältä ja koemuotojen osalta täältä.

Vuoden 2017 säännöt ->

Kilpailun säännöt näyttelyiden osalta löytyvät täältä.

Agilityn, rally-tokon, tokon ja muiden koemuotojen osalta säännöt löytävät täältä. Agilityn, tokon, rally-tokon ja muiden koemuotojen kilpailulomakkeet löytävät lomakkeet -välilehdeltä.

Näyttelyiden osalta pisteet tulee jokaisen omistajan laskea itse. Pisteet lasketaan Kennelliiton jalostustietojärjestelmässä tai Showlinkin tulospalvelussa ilmoitettujen tulosten perusteella, ainoastaan kotimaisista näyttelyistä. Vuoden Pentu -kilpailun osalta kopiot arvostelukaavakkeista tulee toimittaa yhdistykselle kilpailulomakkeen mukana erikseen ilmoitettuun päivämäärään mennessä. Vuoden pentu -kilpailuun osallistuminen ei estä koiraa osallistumasta myös Vuoden Kääpiöpinseri -kilpailuun, jos koira saman kalenterivuoden aikana täyttää yhdeksän kuukautta ja siirtyy virallisiin näyttelyluokkiin. Erikoisnäyttelyjen osalta BIS -sijoituksien pisteet lasketaan mukaan vain, mikäli erikoisnäyttelyssä on ollut kääpiöpinserien lisäksi yksi tai useampi snautseri-pinserirotu.

Pyydämme myös ilmoittamaan ne näyttelyt mistä pisteet on laskettu kilpailuun!

Kasvattajakilpailuun pyydämme ilmoittamaan kasvattajaryhmien sijoitukset (myös 2 KP jne.)