SYYSKOKOUS 19.10.2019 HELSINGISSÄ

Suomen Kääpiöpinserit ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään lauantaina 19.10.2019 klo 12.00 Liikuntamylly Myllypuron kokoustilassa, os. Jauhokuja 3, Helsinki. Valtakirjojen tarkistus 11.30-11.55.  Kokouksessa käsitellään yhdistyksen säännöissä § 13 määräämät syyskokousasiat.

Kokouspaikkana on urheilukeskus Liikuntamylly, Metropolian ammattikorkeakoulun vieressä Kehä 1 varrella. Paikalle pääsee julkisella liikenteellä hyvin, Myllypuron metroasema ja bussipysäkkejä sijaitsee lähellä. Valtakirjapohja löytyy täältä. Voitte halutessanne käyttää myös omaa valtakirjaa.

Hallituksesta on vuositain erovuorossa puheenjohtaja, varajäsenet ja puolet jäsenistä. Olisiko sinulla kiinnostusta lähteä mukaan rotujärjestöntoimintaan? Hallitustyössä tarvitaan aina uusia ideoita ja jäseniä. Yhdistyksen sihteeri antaa mielelläään lisätietoja kiinnostuneille. Kysy lisää sähköpostilla skpin.sihteeri (at) gmail.com

Kokouksessa kahvitarjoilu!

SKL:N SOPIMUSLUONNOKSET

HYVÄ ROTUMME KASVATTAJA
Olemme lähettäneet uudet SKL:n sopimusluonnokset sähköpostiisi yhdistyksen kasvattajalistan yhteystietojen perusteella. Jos et ole saanut sähköpostia ja haluat SKL:n uudet sopimusluonnokset nähtäväksi ja kommentoitavaksi, niin laitathan yhteystietosi sihteerille skpin.sihteeri(at)gmail.com

KEVÄTKOKOUS KUUSANKOSKELLA ja LUENTOJA 7.4.2019

Suomen Kääpiöpinserit ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään 7.4.2019 klo 14 alkaen Kymen Paviljongissa osoitteessa Helsingintie 408, Kuusankoski.

Valtakirjojen tarkistus klo 13:30 – 13:55. Mikäli saavut junalla Kouvolaan ja tarvitset kyydin matkakeskukselta kokouspaikalle, otathan yhteyttä hallitukseen.

LUENNOT

Ennen kevätkokousta Emma Hakanen (Hannes Lohen tutkimusryhmästä) Helsingin Yliopistosta tulee kertomaan meille Koirien persoonallisuus- ja käyttäytymistutkimuksesta. Luento alkaa klo 10.15, ja kestää noin tunnin.

Loppuun on varattu aikaa keskustelulle noin 0,5 tuntia.

Puheenjohtajamme, ulkomuototuomari Ville Merosen kääpiöpinseri rakenne -ja tyyppiluento Hakasen osuuden jälkeen n. klo 12.00. Luennot ovat jäsenille ilmaisia.

KOKOUKSEN ESITYSLISTA

1. Kokouksen avaus

2 Valitaan kokoukselle puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjan tarkastajaa sekä ääntenlaskijat

3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus

4. Esityslistan hyväksyminen

5. Esitetään hallituksen ja jalostustoimikunnan toimintakertomukset vuodelta 2018

6. Esitetään toiminnantarkastajien lausunto sekä tilinpäätös vuodelta 2018

7. Vahvistetaan tilinpäätös

8. Päätetään vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille tilivelvollisille

9. Valitaan edustaja Suomen Kennelliitto ry:n yleiskokoukseen 24.11.2019

10. Valitaan edustaja sekä henkilökohtainen varaedustaja Suomen Kennelliitto ry:n valtuustoon kaudelle 2020 - 2022

11. Valitaan edustaja Suomen Agilityliiton vuosikokouksiin

12. Muut esille tulevat asiat, joista voidaan keskustella, mutta päättää vain yksimielisellä päätöksellä

13. Kokouksen päättäminen

Valmis valtakirjapohja löytyy täältä. Voitte halutessanne käyttää myös omaa valtakirjaa.

Kokouksessa palkitaan Vuoden Kääpiöpinseri 2018 –kilpailun voittaneet sekä jaetaan kunniakirja jokaisen kategorian kolmelle parhaalle.

TERVETULOA KOKOUSTAMAAN ja kuuntelemaan mielenkiintoisia luentoja!

SILMÄTARKASTUSTUKI 2019-2020

Suomen Kääpiöpinserit ry kannustaa tarkastuttamaan iäkkäämpien koirien silmiä!

Hallitus on päättänyt kokouksessaan jatkaa silmätarkastustuen maksamista vielä vuoden 2020 loppuun asti. Yhdistys tukee jäsentensä omistamien kuusi (6) vuotta täyttäneiden koirien 1.1.2019–31.12.2020 välisenä aikana tehtyjä silmäpeilauksia 20 eurolla. Tukea maksetaan kyseisenä ajankohtana yhden kerran / koira.

Korvaukset saa rahastonhoitajalta tarkastuskaavakkeen kopiota ja kuittia vastaan ja ne tulee toimittaa suoraan joko sähköpostilla tai kirjepostitse rahastonhoitajalle!

Yhteystiedot rahastonhoitajalle:

Jari Kuronen