SYYSKOKOUS 19.10.2019 HELSINGISSÄ

Suomen Kääpiöpinserit ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään lauantaina 19.10.2019 klo 12.00 Liikuntamylly Myllypuron kokoustilassa, os. Jauhokuja 3, Helsinki. Valtakirjojen tarkistus 11.30-11.55.  Kokouksessa käsitellään yhdistyksen säännöissä § 13 määräämät syyskokousasiat.

Kokouspaikkana on urheilukeskus Liikuntamylly, Metropolian ammattikorkeakoulun vieressä Kehä 1 varrella. Paikalle pääsee julkisella liikenteellä hyvin, Myllypuron metroasema ja bussipysäkkejä sijaitsee lähellä. Valtakirjapohja löytyy täältä. Voitte halutessanne käyttää myös omaa valtakirjaa.

Hallituksesta on vuositain erovuorossa puheenjohtaja, varajäsenet ja puolet jäsenistä. Olisiko sinulla kiinnostusta lähteä mukaan rotujärjestöntoimintaan? Hallitustyössä tarvitaan aina uusia ideoita ja jäseniä. Yhdistyksen sihteeri antaa mielelläään lisätietoja kiinnostuneille. Kysy lisää sähköpostilla skpin.sihteeri (at) gmail.com

Kokouksessa kahvitarjoilu!