VUODEN 2020 ERIKOISNÄYTTELY PERUTTU

Suomen Kääpiöpinserit ry:n hallitus on päättänyt perua vuoden 2020 erikoisnäyttelyn. Näyttelyn järjestäminen hyvin epävarmassa pandemiatilanteessa ei ole jäsenistön etu. Erikoisnäyttely vaatii aina rahallista panostusta, eikä hallitus voi ottaa näin isoa riskiä.

Myös Vuoden Kääpiöpinserikilpailu jätetään toteuttamatta vuodelta 2020 näyttelyiden vähäisen määrän takia. Hallitus pahoittelee tilannetta.

Keskitymme nyt vuoden 2021 erikoisnäyttelyn järjestämiseen, ja toivomme, että pääsemme kaikki pian takaisin mukavien koiraharrastusten pariin.

JÄSENMAKSUISTA 2020

Maksamattomista jäsenmaksuista on lähetetty maksumuistutukset postitse. Hoidathan maksun kuntoon pikimmiten!

Lisätietoja voit kysyä jäsensihteeriltä.

TIEDOTE COVID-19 PANDEMIAN VAIKUTUKSISTA YHDISTYKSEN TAPAHTUMIIN

Suomen Kääpiöpinserit ry:n kevätkokous siirtyy myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan maailmanlaajuisen COVID-19 -poikkeustilan vuoksi. Lisäksi huhtikuun Tampereella järjestettävä jalostustarkastus on peruttu. Kesäkuun erikoisnäyttelyä ollaan edelleen järjestämässä, mutta tämän historiallisen poikkeustilanteen takia tilanne voi vielä muuttua. Seuraamme tilannetta ja noudatamme Suomen Kennelliiton ja Suomen hallituksen määräyksiä ja suosituksia asiassa. Tiedotamme näyttelystä myöhemmin lisää yhdistyksen Facebook-sivulla ja kotisivuilla.

Muistutamme vielä jäsenmaksun maksamisesta. Mikäli viitenumero on kadoksissa voit kysyä sitä jäsensihteeriltämme. Kaikki  yhteystiedot löydät kotisivuiltamme www.skpin.com.

Vuoden Kääpiöpinseri-kilpailun palkinnot postitetaan voittajille kotiin.